دوستان شیرخشک گیگوز ۲ خوبه؟

۲ پاسخ

من تا الان ۱ میدادم امروز گفتم ۲بیاره قاطی وزن دهیش برا دختر من اوکی بود مث نان تا ۴ماهدنان دادم وزنگیری همش ژنتیکه

من تازه شروع کردم یک ش که خیلی وزن نداد ولی شکمش کار میکرد الانم نان ۲دادم وحشتناک یبوست شد دارم دوباره گیگوز ۲میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم ۷ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی