۴ پاسخ

من از اول گیگوز دادم الانم گیگوز ۲ میدم هر ماهم ۸۰۰ تا یک کیلو وزن میگرفت بچم ماشاالله

اره من از اول گیگوز دادم
الانم دارم گیگوز ۲میذم
خیلی خوبه

خوب بود نثل گیگوز ۱ بود برای دختر من

من دوماه گیگوز دادم هنس پسرم 300 اضاف کرد بعدش عوض کردم اپتامیل میدم ولی نمیدونم هنوز برا چکاپ نبردم

سوال های مرتبط

مامان فندقی 🥰 مامان فندقی 🥰 ۱۶ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی