من دو دارم میدم
گیگوز ۲ بگیر من برای پسرم گرفتم خیلی بهتره از ۱ هم هست
وای گیگوز ۲ خیلی خوشمزست ..من برای پسرم گرفتم البته پسرم شیر خشکی نیست برلی فرنی و رقیق کردن پوره اینا گرفتم
از شش ماه به بعد ۲ بده
دیگه بعد ۶ ماهگی باید ۲ بدی چون آهن و ویتامینای بیشتری دارن
فکر کنم یجا خوندم که وقتی شروع مردین ب بچه غذای کمکی دادن میتونید اونو بدید چون هضمش یکم سخت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.