۶ پاسخ

من دو دارم میدم

گیگوز ۲ بگیر من برای پسرم گرفتم خیلی بهتره از ۱ هم هست

وای گیگوز ۲ خیلی خوشمزست ..من برای پسرم گرفتم البته پسرم شیر خشکی نیست برلی فرنی و رقیق کردن پوره اینا گرفتم

از شش ماه به بعد ۲ بده

دیگه بعد ۶ ماهگی باید ۲ بدی چون آهن و ویتامینای بیشتری دارن

فکر کنم یجا خوندم‌ که وقتی شروع مردین ب بچه غذای کمکی دادن میتونید اونو بدید چون هضمش یکم سخت تره

سوال های مرتبط