شیرخشک شماره ۲ چ مارکی خوبه؟؟؟

۲ پاسخ

بستگی به نوزاد داره،برای من خوبه بود(متعادل)

من گیگوز ۲ میدم،خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۹ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۶ ماهگی
مامان 🎀آنیسا🎀 مامان 🎀آنیسا🎀 هفته یازدهم بارداری
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۴ ماهگی