شیر خشک AR چه مارکی خوبه ؟

۴ پاسخ

من ببلاک و نان ar دادم به سختی حل میشد ازین نظر خیلی سخت بود برام گوله میشد از سر شیشه رد نمیشد . تا اینکه تروویتال ar دادم رفلاکسو تا ۹۰ درصد خوب کرد رقیق هم بود

منم ببلاک ar دادم اصلا نخورد

من خواهرزادم بیومیل میخورد خواهرم خیلی راصی بود

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۹ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی