شیرخشک بهترینش چیشه چه مارکی

۴ پاسخ

اگر توانش رو داری نان خارجی اپتامیل خارجی خیلی وزن دهی بالایی دارن

بهترین اون شیریه که به بچه‌بسازه، درگیر برند نشو، شیرخشک های ایرانی همه شون تو یه رنج قیمت و‌ ترکیبات نزدیک به هم هستن، به هر بچه یه چیز میسازه

ب هربچه ای یه چیزی میسازه

بايد ببيني چي بهش ميسازه گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۹ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۶ ماهگی