چهار تا دارم
همش هم بی بی لند
سه تا دارم دوتا بی بی لند یکی اونت
دوتا بی بی لند
از اول فقط دکتر براون دادم
2تا 60 میل که تا 2 ماهگی استفاده کردم
2تا 150 میل که البته پیرکس بود یکیشو شکوندم
الان باز یدونه 165 میل گرفتم
چون گرونه نمیتونم چندتا بخرم
همین دوتا دم دستمومیشورم دیگه
۹۹درصد اونت استفاده میکنم
داروهاشو با بی بی لند میدم
یدونم دکتر براون گرفتم که سوراخ سرشیشش بزرگه😅
یکی اونت
سه تا
اونت
بیبی لند
خیلی زیاد 😭🚶♀️انواع اقسام بی بی لند هارو داره
دوتا اونت دارم یکی بزرگ یکی کوچیک
آرتیا یه دکتر برآن داره یه بیبی لند و یه فیلیپس اونت که فقط اونت و میگیره با اونا حتی آب هم نمیخوره
بنظرم باید حداقل یه اونت دیگه بگیرم ۰ون همش دارم شیشه میشورم..
سه تا گرفتم بی بی لند مثل همین که توعکسه
سوال منم هست
۱عدد اونت سایز بزرگ
دوتا بی بی لند داره
۵تا شیشه
۴تا بی بی لند
یکی بی بی کر
یکی بی بی لند. الان ۲۴۰ سی سی گرفتم. شد دوتا.
یکی کافیه فقط سرشیشه ش هر دو ماه باید عوض کنی
من تازه بچم شیرخشکی شده فعلا یه دونه بی بی لند ولی مثل اینکه بازم باید بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.