من اپتیکال میدم سبکه راحت بچه اذیت نمیشه میخوره هم
سوپرامیل میدم
سوپرامیل
من نان یک میدم خوبه
من اپتامیل میدادم از لحاظ وزن دهی ماشاالله عالی بود ولی مشکوک به حساسیت بود دکتر عوض کرد الان اپتامیل اچ ا میدم ک متاسفانه درست نمیخوره
من آپتامیل ولی سخت گیر میاد🫤
میگن نان نزدیکترین شیربه شیرمادره
من ببلاک یک میدم خیلی خوبه
من ببلاک یک میدم خیلی خوبه
من نان1 میدم راضی هم هستم
شیر خشک بستگی ب بچه داره عزیزم
دختر من ک پنج نوع ضیر خشک امتحان کردم اصلاا نخورد🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.