اگر بچت شیر خشکی یه شیشه کمه مخصوصا بیرون بخوای بری باید حداقل ۲ تا شیشه داشته باشی تازه ۲ تا هم میبینی کمه باز میگیری برای اطرافیان ما که اینجوری بود چند تا دارن
من ۳ تا شیشه شیر اونت دارم ، سه تا سایز مختلفشو گرفتم ...ماهه اول ک یکی داشتم سخت بود برام خیلی چون فقط شیر خشک میخوره دخترم هر دقیقه باید شیشه و میشستم و درس میکردم الان راحت شدم ۳ تاش کردم
من سه تا دارم یه اونت کوچیک یه بزرگ یه ۹۰ سی سی یومامی که سریش خبلی شبیه اونته ولی خیلی بد شیر ازش میاد و همش جمع میشه. شبا معمولا همون دوتا اونت استفاده میشه.
ولی آره منم پیشنهاد میکنم بازم شیشه بگیر چون بخصوص شبا کارت خیلی راحت میشه و در طول روز هم همیشه شیشه تمیز آماده داری
۴ تا داره والا شبااونقد شیر میخواد تااز اتاق برم بیام بیدار میشه و اینکه دوتا اونت دارم من دوتا بیبی لند
من بی بی لند دارم طرح اونت دارم دوتا هم ساده دارم
قبلا ساده کوچولو برای شیر خشک
بزرگه هم واسه شیر خودمو میدوشیدم
الان دیگه نمیدوشم طرح اونت میدم بهش اون دوتا هم فعلا استفاده نمیشه شما هم همین یکی کافیه برات
عزیزم من دوتا اونت دارم سایز کوچک و سایز بزرگ دکتر براون هم خریدم راضی نبودم دخترم دوستش نداشت
من یک اونت بزرگ یک اونت کوچیک یک دکتر براون یک بیبی لند دارم. دکتر براونم بی استفادس چون زیاد میاد تمام لباسش پر میشه میزنه به گلوش فعلا ک شیشه کوچیکه اونتش اول بعد بزرگه خیلی استفادمه ولی برگردم عقب دو تا اونت کوچیک یک بزرگ میگیرم دکتر براون ب درد من ک نخورد این همه هم پول دادم
منم چندتاشیشه شیردارم فقط اونت کوچیک به کارم میاد
دوتا بیبیلند دارم نیدار و سری ضد کولیک
من سه تا شیشه دارم یه اونت کوچیک یدونه بزرگ و یدونه دکتر بران دکتر بران که زیاد میاد بچم خفه میشه استفاده ندارم اونت بزرگم زیادی بزرگه فعلا زوده سر شیشم شماره ۴زیاد میاد خلاصه فقط با اونت کوچیک اوکیم فقط هر ساعتی هم باشه با مایع استریل و اب داغ میشورمش که هرپقت بیدار شد تمیز باشه زمان نبره
من بچم فقط شیر خودمو میخوره ولی به جز دارو خوریش 4تا شیشه داره😐😑
عزیزم لازم نیست همون یدونه کافیه هر دوساعت یه دیقه بشورش اماده بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.