۴ پاسخ

من ۱۲۰میل گرفتم الان کوچیکش شده باید بزرگ تر بگیرم بنظرم شمام بزرگترشو بگیر و اینکه چون تاوقتی میک نزنه شیر نمیاد خیلی خوبه

من دکتر براونز میدم عالیه

مدل ريسپانس رو بگير

میتونی واس رفلاکس دکتر براونز بگیری

سوال های مرتبط