مامانی ک سلفری دادیذ یا امینو کدوم بهتره

۸ پاسخ

آمینو بهتره و دقیق تر ولی خطر سقط داره من انجام دادم

خانما آمینو واجبه همه باید انجام بدن؟ اخه میگن خطر سقط داره که

من سلفری ندادم مشکلی نیس

منم انجام دادم ولی خداروشکر چیزی نشد فقط ۱۰ روز استراحت داشتم
درد هم نداره اندازه یک امپول

منم آمینیودادم،قبلش استرس داشتم،ولی خداروشکرمشکلی پیش نیومد

بستگی به عدد انتی داره ولی در کل امینو دقیق‌تر هست منم هفته آینده امینو دارم خیلی نگرانم

امینو دقیقتره
من دادم

امینوسنتز خیلی دقیق تر هست خیالتو راحت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری