۳ پاسخ

📣 درمان قطعی ریشه‌ای تمام  بیماری‌ها از جمله:
#مشکلات_گوارشی (یبوست، رفلاکس، زخم معده )، #مشکلات_زنان (تنبلی تخمدان، کیست تخمدان،کیست سینه، فیبروم، میوم، نامنظمی پریود، ترشح، عفونت ناباروری)، #مشکلات_آقایان(ناباروری، ضعف اسپرم، سردی جنسی، زودانزالی، پروستات، واریکوسل، بی میل جنسی و ضعف جسمانی.) #مشکلات_پوستی (جوش، لک، اگزما، سوختگی،)، میگرن و سردردهای مزمن، روماتیسم و دردهای مفصلی، مشکلات کلیوی و ادراری، استرس و بی‌خوابی، ضعف سیستم ایمنی و خستگی‌های مداوم، تیروئید، دیابت،تعیین جنسیت، فشار خون، چربی خون، غلظت خون، اضافه وزن، کمبود وزن
برای مشاوره رایگان و گرفتن لینک کانال به ایدی روبیکای من پیام بدید
ms_gharacheh
ایدی روبیکا
لطفا پیام میدید بگید که از برنامه گهواره پیام میدید

والا خواهرشوهر من ۴۰ سالشه تازه مشخص شده سلیاک داره فقط نون و ماکارونی و شیرینی اینا بدون گلوتن میخوره

یماری سلیاک یک اختلال خود ایمنی است که با خوردن گلوتن (پروتئین موجود در گندم و جو) ایجاد می‌شود و علائم آن شامل درد شکمی، نفخ، اسهال و خستگی هستند. سلیاک در حال حاضر درمان قطعی ندارد و درمان کمکی آن یک رژیم غذایی سختگیرانه و بدون گلوتن است که علائم را کاهش می‌دهد و به افزایش سلامت فرد کمک می‌کند....برات از اینترنت گرفتم من نشنیدم ولی ان شاالله هر چه زودتر سلامت کامل بچتون به دست بیاره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ سالگی