خانمایی که سزارین کردین با تاریخ lmp سزارین شدین یا NT؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ان تی

من هر دوتا بچه هامو اورژانسی سز شدم اینم نمیدونم چی در انتظارمه انشالاه که به موقع به دنیا بیاد

اورژانسی ۳۶ هفته

معمولا از روی NTچک میکنن 38 و چند روز برمیدارن

آنتی...

به نظرم ۳۸ یا ان تی

هیچ کدوم ان تی که چهل هفته تمام میگه
سزارین ۳۸ هفته برمیدارن

هیچ کدوم اورژانس شدم

ان‌ تی

سونو انتی

سوال های مرتبط