۴ پاسخ

همه ميگن ژل باريج خوبه

مامانِ شیرازی یا مامانِ در راهی؟ 🤰🌸
از بارداری تا بعد زایمان کنار همیم 🤍
تجربه‌های واقعی، سوال‌جواب، حالِ دل مامانا، بدون قضاوت 👶✨

گروه واتساپی مادران شیرازی
یه جمع خودمونی و امن 🌷

⬅️ بیا عضو شو، تنها نباش 💌
(ظرفیت محدوده 😉)

تو واتساپ پیام بده
۰۹۲۰۲۰۱۱۶۱۵

نق نق زیاااااد دستو سمت دهن بردن با حرص
ژل باریج

همش دستش تو دهنشه ب لثه ش میکشه.بزاق دهنشم زیاد میشه
ژل باریج خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ سالگی
مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 مامان 🩵𝙰𝚛𝚊𝚍🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان دایان و دلارام مامان دایان و دلارام ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان🫀✨♥ مامان کارن مامان🫀✨♥ ۱۰ ماهگی