۳ پاسخ

پوشک فک میکنم300و خورده ای بود دیروز گرفتم

شیر خشک ببلاک AR میگیرم ۱۶۰ تومن
پوشک مولفیکس سایز دو میگیرم 350 تومن

شیرخشک ببلاک آزاد ینی بدون سهمیه سه چهارروز پیش بود خربدم 211 تومن
گف سهمیه ایش حدودا 40تومن کمتره

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی