به نظر من کریر اصلا کاربردی نداره
نمیخواد بگیری
کریر دیگه نخر بیشتر به درد اوایل نوزادی نهایتا تا ۵ ماهگی میخوره بچه توش نمیمونه دیگه
دیگه الان واسه بچت کریر فایده نداره
من خیلی استفاده کردم از اول ولی الان دیگه بچم بزرگتر شده جاش تنگ شده نهایتا تا دو سه هفته دیگه فکر کنم بهم کار بده
الکی نخر من دارم بچم توش میشینه نمیتونه تکون بخوره انقد تنگه،بنظرم یچیز مزخرفه
من گرفتم۲/۵
یبارم استفاده نکردم که ببینم چجوری هست.
والامن یه دونه دارم بیارایگان ببرکجاهستی
کریر میخوای!؟؟؟ من میفروشم اگه میخوای با تیپاکس واست میفرستم
۱۲۰۰ من خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.