۳ پاسخ

۱۸۰ البته با کدملی که سهمیه داره وگرنه آزادش گرون تره

هر داروخانه فرق داره من از دوجا خریدم با کد مدلی یه جا ۱۵۰ یه جا ۱۷۰

180خریده بودم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی