۷ پاسخ

نه گلم این قیمت مرد الان من گرفتم ۲۴۰ با کد ملی آزادم ۲۹۰

من تازه خریدم آزاد ۲۸۰

تقریبا همه شیرها که من خریدم قیمت ازادشون حدودا ۲۴۰ بود
با سهمیه ۱۷۰ تا ۱۸۰
قیمت کمترم اگه هست شیر قیمت قبل داشتن وگرنه جدیدش اینه

آزاد ۲۲۰
سهمیه ۱۵۰

من با سهمیه میخرم ۱۵۰
ازادش نمیدونم چنده
بچم شیر خودمو میخوره
گاهی اپتامیل هم میدمش

سهمیه 154
ازاد 220

آزادش 245 بود من خریدم
ولی به سختی گیر میاد اینجا

سوال های مرتبط