شیرخشک چنده ؟ هم آزاد هم سهمیه ایه

۸ پاسخ

من ببلاک ar میخرم سهمیه ۱۶۰ ، آزاد ۲۴۰

من آزاد میخرم ۱۸۵

ازاد ۳۳۰ سهمیه ۱۳۰
نان یک ha

با کدملی ۱۲۵
آزاد ۳۲۰

با کد ملی۱۲٠

۱۲۷با شناسنامه . ازاد۱۹۵

بستگی به نوع شیرخشک داره

آزاد180.سهمیه ای 130

سوال های مرتبط

مامان 🧸آرتین🧸 مامان 🧸آرتین🧸 ۸ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۱۵ ماهگی