۴ پاسخ

نه ربطی نداره
برو‌کد ملی بده سهمیه ش بگیر

با کد ملیش میدن، ربطی به بیمه نداره

هر بچه با کدملیش سهمیه داره

ربطی به بیمه نداره کلا یارانه ای شیر خشک میدن در ماه ۱۰ تا دونه سهمیه هر بچه هست با کد ملی

سوال های مرتبط

مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۱۵ ماهگی
مامان 🧸آرتین🧸 مامان 🧸آرتین🧸 ۸ ماهگی