۳ پاسخ

فک کنم معاینه میکنن اگه کلا شیر نداشته باشی میدن

سهمیه ی بهداشت؟؟یا شیرخشک یا کدملی؟

کد ملیشو میگی ب داروخونه و بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۱۵ ماهگی