سرلاک تاحالا دادین به نی نی هاتون ؟

۶ پاسخ

من براصبحونش میدم خیلی دوست داره وخوشمزه اس

ی قوطی بگیر ی وقتایی بده ولی خوب نیس منم همینکار کردم جایی میرم.وقت نمیشه چیزی بپزم میدم بهش

بله من دادم
بیشتر واسه میان وعده استفاده کن گلم
مثلا عصرها یا بعضی صبح ها
شام و ناهارو خودم درست میکنم

بله من میدم

اره من دادم خیلی خوشش اومد خوشمزه اس

من ندادم

سوال های مرتبط

مامان مهدیا مامان مهدیا ۱ سالگی
مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی