۲ پاسخ

من چون ازش بدم میاد مامانم برام گوشتش رو خورد میکنه با ادویه قاطی میکنه میپیچه لای پوست بلدرچین مثل سوسیس سرخش میکنه برام

من گاها میذارم میپزه با برنج سیبزمینی و پیاز مخلوط میکنم و همرو باهم کته میذارم

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱۳ ماهگی