۵ پاسخ

من فقط زمانی که تحرکش زیاد باشه اینجور میشم،یا برای ان اس تی که باید روی کمر خوابید حالم بد میشه ،تحرکش که زیاد باشه یا ضعف میکنم باید چیزی بخورم یا باید برم دسشویی ولی کو جون و انرژی که بلند شی😵‍💫🥴

منم یه حالی میشم

نه مگه چقدر زور داره

من حالم بد میشه. اونم موقع هایی که مثل ژله تکون میخوره 😂😂😂

من خرذوق میشم خنده میاد رو لبام😍🥹

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری