چرا احساس میکنم بچم تو لگنمه😐😐😐

۶ پاسخ

استراحت کن شیاف بزار کارسنگین نکن

افرین حرف دلمو زدی😐😐کلا علاقه ای ب بالا نداره منم حس میکنم پاش تا رون پاهام میاد🤣یا تو کشاله رونم باشه همش تو واژنمه کلا این پاهای کوچولوش🥹

تو این هفته طبیعیه مال من زیاد بود تو لنگم همش میزد یه چیزی بزار زیر پاهات وقتی شب میخوابی خودش کم کم میره بالا بخاطر بریچ بودن بچه هم هست

انگار ک کنار واژنمع تکون میخوره

منم احساس میکنم بعضی وقتا میاد کنار واژنم🥲😂

چون جاش بزرگه و هی حرکت میکنه
منم همینم تکوناش همش تو واژن و مثانمه😬🤣

سوال های مرتبط

مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۲ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری