دوستان ازمایش دادم این قرمزه چیه؟؟؟

تصویر
۸ پاسخ

حد نرمال تیروئید در بارداری۲/۹
اگر بالا باشه کم کاری تیروئید داری که حتما برو دکتر که مصرف قرص شروع باشه

بارداری عزیزم حتما باید قرص استفاده کنی سه ماه اول بارداری یُد برا بچه مهمه تیروئیدی ها کمبود ید دارن

منم تیروئید دارم بار اول سال ۹۸ فهمیدم ۱۱/۲۵ بود دکتر گفت کم کاره قرص لووکسین ۱۰۰ میخورم ۵۰ هم دارن دکتر ۱۰۰ تشخیص داد دوماه پیش آزمایش دادم ۶ونیم بود دوماهه قرص و نمیخورم گذاشتم کنار میدونم ضرره و اشتباهه آخه ۳۰ روزه عقب زدم همیشه ۲ماه ۳ ماه پریود میشم عصبی شدم آخرین پریودیم ۲۹ آبان بود ۲۹ آذر نشدم امروز ۲۹ دی هست بازم نشدم

تیرویید کم کار داری عزیزم

کم کاری تیرویید

تیروییدت بالاس

تیروئید داری کم کار

تیروئیده tsh. که بالا نشون داده

سوال های مرتبط

بابای هیراد بابای هیراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان ارمیا و آلوچه مامان ارمیا و آلوچه هفته هشتم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
ریحانه ریحانه قصد بارداری