۱۲ پاسخ

نههه خطرناک نیست منم ۶ و خورده ای بودم تو اون هفته‌ی تو انقد استرس کشیدم
روزی یکی قرص با تجویز پزشک خوردم
الان شده ۰.۹ خوشحال ترینم😍 نگران نباش با قرص اوکی میشهههه

با خوردن قرص تیروئید کنترل میشه تجت نظر دکتر غدد باش

نه بابا خطر کجا بود دختر

منم ۵.۴ بودم قرص مصرف میکنم
اصلا ترس و نگرانی نداره

لب مرز🙂

قرص بخوری حل میشه زیر نظر پزشک

نگران نباش با قرص کنترل میشه شاید تیروئید بارداریه فقط

من ۸.۴ دارم دارو مصرف میکنم

ن عزیزم منم بارداری اولم داشتم تا اتمامش زیر نظر پزشک غدد بودم و قرص استفاده میکردم

قرص نداد دکتر بهتون

من ۶ هفته بودم تازه متوجه شدم تیرویید دارم دکتر زنان بهم قرص داد خطر نداره نگران نباش

همکارمن تیرویید بارداری داشت بادارو درمان شد نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری