آزمایش قند تو چند هفتس

۸ پاسخ

۲۶ هفته

این ازمایش برای چیه؟ اگه ندی بده

۲۴ تا ۲۸

من ۲۶ هفته رفتم

من ۲۴ هفته و ۴ روز رفتم

من ۲۵ هفته رفتم تا ۲۸ هفته

۲۴ تا ۲۸ فکر کنم

24 تا 28

سوال های مرتبط

مامان کیان 💙 مامان کیان 💙 ۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قشنگ♥🥰 مامان قشنگ♥🥰 ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی