چند هفته شکم میاد پایین🫤

۱۴ پاسخ

فک کنم شکمم اومده پاین تایپکمو ببین🥲😂

مال من‌از اول پایین بود

واسه من از 36 یکم اومده پایین

مال منم‌یکم‌اومده پایین چون تو معدم نیس بچه کمتر تنگی نفس و درد معده میشم خداروشکد

مال من اومده ی هفته میشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

مال من پایینه

مال من از اواخر۸ماهگی اومد پایین که باعث زایمان زودرسمم شد

مال من که نیومده

مال من هنوز سربالاس🤣

بستگی داره من ۴۰هفته زایمان کردم با شکم بالا

من فکر کنم اومده پایین چون بهتر دارم نفس میکشم

مال من اومده پایین

مال من یه کوچولو اومدن

مال من هنو نیومده

سوال های مرتبط

مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان کوچولو🎀 مامان کوچولو🎀 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی
مامان اورهان👨‍👩‍👦 مامان اورهان👨‍👩‍👦 ۱ ماهگی