خانوما سرویکسم تو انتی ۳۸ بود انومالی ۳۶ اشکالی نداره

۳ پاسخ

نه مال من انومالی ۳۰ بود

نه خوبه

نه ایرادی نداره طبیعی

سوال های مرتبط