۵ پاسخ

گلم برو دکتر منم همینطور بودم قط نمیشد رفتم دکتر سونو دادم. دارو داده تا قط شه. ضخامت رحمم نازک ‌شذه

باید سرتو ببندی کلا شبانه روز منم اینجوری بودم بستم الان

منم ۴۶ روزگی بند اومد🥲🥲🥲 داغون شدم

دکتر برو حتما

یه دکتربرو

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان عایشه گل♥ مامان عایشه گل♥ ۲ ماهگی