۵ پاسخ

برای منم هنوز بند نیومده قبلا لک بود دو روزه باز برگشته خونریزیم خسته شدم

تا ۶۰ روز طبیعیه در حد لک و خونریزی کم ، اگر خونریزیت زیاده حتما دکتر برو

چند تا قاشق رب انار بخور
یا دمنوش به

اگ خونریزی شدید بهتر برین دکتر

من تا دوماه و ۱۰ روز خونریزی داشتم البته زایمانم سزارین بود بعد رفتم متخصص دارو نوشت تا بند اومد

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی