برای منم هنوز بند نیومده قبلا لک بود دو روزه باز برگشته خونریزیم خسته شدم
تا ۶۰ روز طبیعیه در حد لک و خونریزی کم ، اگر خونریزیت زیاده حتما دکتر برو
چند تا قاشق رب انار بخور
یا دمنوش به
اگ خونریزی شدید بهتر برین دکتر
من تا دوماه و ۱۰ روز خونریزی داشتم البته زایمانم سزارین بود بعد رفتم متخصص دارو نوشت تا بند اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.