دوستان سایز صفر دو دست کافیه ؟؟؟ یا نه 🫠

۱۶ پاسخ

بنظرم ۳دست بگیر

آره میگن صفر خیلی زود کوچیک میشه بعضیام اصلا اندازشون نمیشه

اره زیادم هست ۱ بخر

منم تصمیم دارم دوتا بگیرم

اره یک بخر

اخه اگه بچه ریز بود چه جوری میخواید دوسه هفته بچه رو فقط با دو دست لباس بچرخونید

یه دست کافیه زود کوچولومیشه

بنظر کم میاد واسه یک ماهم بخواد استفاده کنه وقت نمیکنه آدم هردقیقه بشوره خشک کنه عوض کنه بچه کوچیکم زود به زود باید لباسش عوض شه

صفر که حداقل یه ماه میپوشه ولی دو دست به نظرم کم باشه
یکی رو میشوری تا خشک بشه ممکنه اونی که تنشه رو کثیف کنه نداشته باشه اذیت میشی

میتونی 2 دستم 1 بگیری

اره منم دو دست خریدم چون معلوم نمیکنه یوقت میبنی همونم کوچیک میشه بهش

ازبن ۱۹ تیکه ها خریدی؟؟؟

کافیه من فقط ست بیمارستانیشو صفر برداشتم

نه چون تازه زایمان کردی نمیتونی هی بشوری تنش کنی حداقل پنج تا باشه

منم دوتاگرفتم ودوتایک

اگه خریدی میشه عکسشو بزاری؟

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیـمای آسمـونی 🖤 مامان آیـمای آسمـونی 🖤 ۵ ماهگی
مامان نورا و نیکا مامان نورا و نیکا ۱۱ ماهگی