۴ پاسخ

من لاینسترنول میخورم

قرص ال دی خوبه ۹۹درصدپیشگیری میکنه
اما این ضررها راداره
وبرای مادر شیرده توصیه نمیشه ضررش انگاربیشتره👇

تصویر

از دکترت بپرس چون شیر میدی

روجا.

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان موعود مامان موعود ۱۴ ماهگی
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان پاشا 🩵💙 مامان پاشا 🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان شبدر مامان شبدر ۱۲ ماهگی