تخمدان چپم خیلی تیر میکشه از سرشب
خطرناکه؟ 🥲

۳ پاسخ

برامنم همینطوریه نگران نباش

عزیزم رحم شما داره بزرگ میشه کم کم. این دردا کاملا طبیعیه.. منم یک هفتس که تخمدان راستم تیر میکشه

تو گهواره بیشتر مامانای باردار درد رو دارن
بعضی هاشونم میگن طبیعیه
ولی بازم از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته ششم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری