سلام خانما ازصبحه دل درد شدید دارم طبیعیه ؟

۵ پاسخ

گرم نگه دار و استراحت کن بهتر نشدی برو دکتر

چای نبات ضرر نداره بخورم

با استراحت بهتر نمیشه؟

بچه تکونش خوبه؟

عزیزم سردیت نشده؟

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی