۳ پاسخ

ویتامین دی لب مرزه پایینه
قندت خوبه
تیروئید هم یکم بالاست که نشونه کم کاری هست

تیروعید بنظرم یخورده بالاس

قندت نرماله، ویتامین دی یکم‌پایینه، تیروئیدت هم کم کاره باید قرص بخوری یا اگه می‌خوری دوزش رو بیشتر کتی

سوال های مرتبط

مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی