خانما شیاف پروژسترون رو با دست میزارید؟

۸ پاسخ

اره پلاستیک دستت کن بزار که بعد مجبور نشی بری دستتو بشوری

من دستکش دست میکنم چون در مواقع معمولی از همه جا بوی بد میاد به بینیم بوی اونم بخوره تو دستم دیگه اصلا از بینیم پاک نمیشه😂😂هرجا برم بوش میاد به همین دلیل از دستکش استفاده میکنم و میندازمش

اره عزیزم

اره دیگه

اره ...

بلی...

اره..

مقعدی با دستکش یکبار مصرف

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری