کسی بوده قلب بچش شش هفتگی تشکیل بشه

۹ پاسخ

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم تشکیل شده بود

پسر اول من دقیقا۶هفته بودم رفتم ولی دومی رفتم نشده بود ۸هفته رفتم باز

اره من

منم ۶ هفته رفتم خداروشکر خوب بود صداش هم برام گذاشت

منم شیش هفته دو روز تشکیل شدش

آره من... ولی تا ۹ هفته جا داره

اره من ۸هفته رفتم گفت۶هفتس قلبم داشت خداروشکر

اره من ۶ هفته و ۳ روز بود تشکیل شده بود

اره هست...من‌ک‌هنوز نرفتم‌سونو شما رفتید؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی