اینجوری.
بعد این جوری
منم درست میکنم اما اینجوری
کلوچه خرمایی
هم کرمانشاهی داریم هم دزفولی
اینم اخرششش بعدش هم چنگال میزنم میزارم تنور گاذی
بعد تو کلوچه زابلی تو کاشان 🤣 من این گلوچه رو تو گرگان خوردم.
ما بهش میگیم نون خرمایی
شیرینی خرماییه
چی هستن اینا؟ تموم شدش چطور میشه؟
به به هنرمنده نوش جان 😍😍🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.