خانوما دور سر بچه چقد باشه سزارین میکنن

۴ پاسخ

عزیزم منم اولش طبیعی بودم به راحتی سز نمیکنن وقتی دکتر گفت خیلی طول میکشه زایمان کنی و ضربان قلب جنین هم افت داره دیگه اسرار که ببر سز کن دکترمم گفت پول واریز کن ببرم همون لحظه که واریز کرد همسرم زود برد اتاق عمل .

منم امروز گفت نمیتونی طبیعی بیاری چون سر بچت نمیاد برا طبیعی

ماما به من گفت تا ۳۸ هم داشتیم . من ۳۶ هفته ۳۳ بود انگار

فک نکنم ب دور سر بچه اهمیت بدن تو سزارین

سوال های مرتبط

مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری