نه سر بچه بالا باشه سزارین میکنن
نه طبیعی میشه
اگر از پا باشه سزارین
چرا از طبیعی میترسی؟ منم میترسیدم ولی ماماهمراه گرفتم و اپیدورال برام زدن خیلی راحت بود
تازه شب تو بخش که بودم خانمای سزارینی دیدم همش خداروشکر میکردم طبیعی زایمان کردم
نترس اتفاقا طبیعی از همه چی راحت تره ماما همراه بگیر دکترت هم اگ مهربون باشه خیلیییی خوبه اصلا هیچی حس نمیکنی انقد کمک میکنن
سزارین و طبیعی درد کشیدنش یکیه ولی موقه یی میخاد بیاد دنیا طبیعی باید زور بزنی یکم درد داره همین ک میاد دردت تموم میشه ولی سزارین بخیه داری نمیتونی راه بری میشینی شیر میدی درد داری و.... طبیعی همون لحظه س اگ میگن درد داره و... همه چی بستگی ب بدن و دکتر خودت داره
کاش اینطوری بود 😑😑😑
منم خوشم نمیاد از طبیعی بچه اولم تجربه بدی داشتم
این سری میگم کاش که مورد پزشکی گیر میوردم که سزارین بشم
............
وگرنه باید سز اختیاری انتخاب کنیم که هزینه زیاد و زیر میزی دکتر هست
دلم خوش بود بیمه تکمیلی دارم اونم چند روز پیش تموم شده قرارداد و معلوم نیست دیگ تمدید بشه یانه
😭😭😭😭😭😭😭😭
سزارین اختیاری هر مدلی باشه انجام میدن
فک کنم طبیعی پاهای بچه پایین باشه سزارین میشی
نه دیگه اگه پاهاش پایین باشه سزارین میشی
نه دیگه اون حالت سفالیکه واسه طبیعی بچه عرضی باشه یا سرش بالا باشه سزارین میکنن
سر بچه پایین باشه طبیعی
اگ بریج باشه سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.