۴ پاسخ

من سربچه بالاس هزینه بیمارستان دولتی گفتن دوتومن...اگه برم بیمارستان هردکتری شیفتش باشه مجانی عمل میکنه ولی من گفتم دکترخودم بیادوگفت ۱۰میگیره زیرمیزی

سزارین
خصوصی هزینه بالا
دولتی خیلی هزینه کمی

تو‌دولتی نمیگیرن

اگر خصوصی بری همون هزینه سزارین اختیاری هست دولتی بری کم درمیاد زیر دو سه تومن

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی