من سربچه بالاس هزینه بیمارستان دولتی گفتن دوتومن...اگه برم بیمارستان هردکتری شیفتش باشه مجانی عمل میکنه ولی من گفتم دکترخودم بیادوگفت ۱۰میگیره زیرمیزی
سزارین
خصوصی هزینه بالا
دولتی خیلی هزینه کمی
تودولتی نمیگیرن
اگر خصوصی بری همون هزینه سزارین اختیاری هست دولتی بری کم درمیاد زیر دو سه تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.