سلام
مامانای تبریزی تبریزو زدن؟

۱۳ پاسخ

میگن تخلیه شدید الکتریکی بوده اگه جایی میزدن همه تبریزیا خب نمیدیدنش که اکثرا گفتن دیدیم
جنگ هم بشه میگن اینکه دیگه خودش مشخص میشه

پوشک پوشک

خب رعد و برق نبود زدن پس بازم میزنن مشخص میشه جنگ لاپوشونی نداره دیگه چرا ی عده فک میکنید همه مردم دروغگون

من صدای هواپیمارو شنیدم زیاد بود صداش اومد زد بعدش برگشت رفت دل من الانم میلرزه
چطوری ممکنه رعد و برق باشه ولی همزمان با صدای هواپیما باشه

تبریز چی داره ؟فک میکنم همون رعد و برق باشه

اگه زده باشند کل تبریز که نور نمی بینه فقط یه منطقه دیده میشه رعد برق بوده که کلش دیده

گفتن رعد و برقه ولی من خودم دیدم نورش مهتابی نبود آفتابی بود رنگش

فعلا نمیگن چرا ،ولی زیرنویس کردن رعد و‌ برق هست که اصلا باور نکردیم

هیچکس نمیگه چرا

چی شده مگه؟

من دیدم رعدو برقو

چیشده مگه؟

نه رعدو برق بود میگن

گفتند صدا رعد و برق بوده

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرام وحلما مامان پسرام وحلما ۲ سالگی