براهنی عالیه
اعظم جوادی اسکویی میبرم راضیم ازش
دکتر اعظم جوادی اسکویی
دکتر براهنی از نوزادی بردم تا حالا
من اول دکتراعظم جوادی اسکویی میبردم بعدبردم دکترسخابعددکترنسرین براهنی ۳ تاشم دکترعالیه.ولی خیییلی ریزبینه دکترنسرین براهنی
دکتر جهانشاهی
دکتر گرگانی بسیار خوش برخورد هستن و با حوصله وقت میذارن و به سوالات پاسخ میدن و معاینه میکنن
من پیش دکتر رضائی فرد میبردم راضی نبودم امروز بردم پیش دکتر جاوید
دکتر فقط رضا رادفر متخصص مودک و فوق تخصص نوزاد
دکتر میترا اقاخانی ابرسان نبش قنادی ایوبی
من بهزاد عبدالله زاده میبرم از نوزادی میبردم اون تو بیمارستانشمس بخش نوزادان هستش خیلی دکتر خوبیه الکی بچه رو به دارو نمیبنده با خوراکیای طبیعی میگه اینجور کن اونجور کن
دکتر کیانور میبرم
دکتر کیانور
بردم اعظم جوادی اسکویی عالیه از هر لحاظ
من از اول نوزادیش تا حالا بلیلا بردم راضی ام. بابک اهرچی هم یه بار بردم خوب بود
دکتر بلیلا
دکتر عبدالله زاده
از اولین روز نوازدیش فضیله هاشمی بهترینه واقعا
من فعلا تا اینجا یه دکتر همه چیز تمام پیدا نکردم
الانم بابک اهرچی رو میگن
من که هنوز نی نی دار نشدم ☹️😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.