نی نی من جیه از فرم شکم🤔
اندازش کوچیک نیست🤔🤰🏼

تصویر
۲۱ پاسخ

قبل اینکه باز کنم فک کردم باسنت شکمته🤣🤣
چقدر کوچولوعهههه شکمت🤭

یهو‌ از هفته ۱۸به بعد بزرگ میشه

عزيزم اصلا شكم نداري

مهم اینه سالم باشه،بزرگ هم میشه

آخه شکم اصلا نداری . یه لحظه فکر کردم تاریختو اشتباه زدی . ولی واقعا خوشبخالت که قبل بارداری لاغر بودی

گلم مطمعنی ۱۶ هفتته؟

دختره از بالا آمده شکمت

منم شکمم کوچولوعه هنوز

دختر بش میخوره🥹

بش میخوره پسر باشه

دختر

دخمله😍

منم شکمم همینقده
همش غصه میخورم ک کوچیکه😭😂

بیشتر باسنت تو دیده 🤣😤

دختره‌احتمالا

دختره .مبارکه

پسر‌ ‌

کون خوبی داری دایی جان

پسر دقیقا مثل شکم منه شکمت

متاسفانه باسنت نمیزاره ب شکمت نگا کنم بفهمم چیه😂🥴

چ خوشتیپی🥹❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان حلما و💙 مامان حلما و💙 ۸ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی👼🏻🩵 مامان تودلی👼🏻🩵 هفته چهاردهم بارداری
مامان قند مامان قند هفته سی‌وپنجم بارداری