دختر من ۷کیلو من سه مبندم هنوز
من هم وزن دختر شما ۴ مولفیکس
جدول سایر بندی پوشک مای بی بی
من دخترم 8 کیلویه تازه دوهفته ی 4 میبندم
لا پا بچ هاتون باز میمونه بزرگ چخبره
چقد بزرگ بزرگ میبندید من بچم ۸کیلو هس تازه ۳میبندم
پسر من ۷۶۰۰ سایز ۴مولفیکس میبندم
سایز ۵ هم براش ۴تا خریدم گذاشتم کنار خراب ک نمیشن بزار کنار ماه بعد استفاده کن عزیزم الان براش ۴ بگیر
واا چرا پنج 3ببند
7کیلو 300 سایز 4 میبندم
من هر ماه سایز همون ماه میبندم براش اخه تنگ میشه براش خط کشش میفته چطور شماها کوچک میبندین براشون ؟؟
هشت و نیم چهار میبندم
من چهار میبندم
۴
۸ نبم کیلو سایز ۴ برند مای بی بی
پوشک بزرگ نبند پاهاش پرانتزی میشه
دختر من ۷ کیلوعه ۵ میبندم یکم بزرگه
مارکمای بیبی کوچیک منم الان ۴ میبندم رو پا بچمخط می ندازه با این که بچملاغر.
من چهار میبندم
پسر من نزدیک 9کیلو براش 4میبندم
من ۴ میبندم.
۵ هم بستم بد نبود.ولی ۴ بهتره
دختر من۸ونیم وزنش ۵ میبندم
۴ پلاس مای بیبی میبندم ۸ و خوردی هست
۷ و خوردی بود ۴ میبستم
من ۸ گیلو ۵ میبندم
من پسرم ۸کیلو ۴میبنذم
پنج 8200
من ۴میبندم ۹ونیم کیلو مولفیکس میبندم
من سه میبندم مولفیکس
برندهای مختلف اندازشون فرق داره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.