۹ پاسخ

مبارکه عزیزم کدوم بیمارستان بودین

بسلامتی عزیزم
سخت بود؟؟؟؟؟
منم فردا صبح ساعت ۷ باید بیمارستان باشم

به دلخوشی بغل بگیرین

مبارکهه عزیزم قدمش پراز خیر و برکت

مبارکه عزیزم قدمش پر از خیر وبرکت

طبیعی؟؟

قدمش مبارک باشه گلم😍♥️

سرارین؟

چشمت روووشن

سوال های مرتبط

مامان کیان و رها💝 مامان کیان و رها💝 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان آریسا و سانیار مامان آریسا و سانیار ۵ ماهگی