۱۶ پاسخ

بسلامتی گلم مبارکه خیلی🌸💋😍 باامپول فشار زایمان کردی؟ کدوم بیمارستان

راضی بودین؟

بیمارستان شریعتی امپول اپیدورال داشت؟؟

به سلامتی عزیزم مبارکه

مبارکه مایی بسلامتی عزیزم
قدمش خیر باشه براتون

بسلامتی مبارک باشه عزیزم قدمش پر خیر و برکت

مبارکتون باشه عزیزم دقیق چند هفته بودین بچه اوکی بود

کدوم بیمارستان زایمان کردی

مبارک باشه عزیزم
وزن نینی چقد بود؟؟

وای مبارکه عزیزم
انشالا خوش قدم باشه براتون و همچنین برای ایرانمون😘🧿🫀

مبارک عزیزم
وای من هر کی زایمان میکنه دوکیلو از ترس کم‌میکنم 😢😢

عههه به سلامتی مبارکه

مبارک باشه عزیزم 😍❤️

مبارک باشه عزیزم قدمش پر برکت باشه ❤️

آخی عزیزم مبارکت باشه وقتی کیسه آب ترکید درد داشت ؟چقد طول کشید برسی بیمارستان؟

بسلامتییی ان شاالله قدمت مبارک و پر روزی باشه

سوال های مرتبط

مامان کیان و رها💝 مامان کیان و رها💝 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو.. مامان مامان کوچولو.. ۱۴ ماهگی