خانما کسی اینجا ۲۲هفته رفته سونو؟

۴ پاسخ

عزیزم شما ۲۲هفته رفتین بعدشم باز سونو رفتین تا سونو رشد

عزیزم من پارسال بخاطر اینکه گفتم غربالگری دوم مشکوک ب سندروم داون و باید امینو بشی و انجام ندادم دکترم منو فرستاد انومالی تاخیری ک گفت ۲۴هفته برو رفتم خداروشکر اونم مثل انومالی سالم بود الان پسرم کنارمه نگران نباش بسپار ب خدا دلتو هرچی خودش میکنه شکر خودش داده خودشم مراقبشه قرارنیس همیشه ک ی اتفاق بیوفته من خودم دوتاسقط داشتم قبل پسرم

اره من ۲۲هفته رفتم

۲۱ هفته و خورده ای رفتم برا جنسیت

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری